B

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie First Birthday tickers

2013. január 29., kedd

próbatétel

Megcsináltuk az indiános témát.
Majd megmutatom, teszek fel képet is, de most nem erről írnék.

Le kell vonnom a következtetéseket, "hangosan" gondolkozva.

Először is, mindkettőjüknek készítettem indiános füzetet, és párhuzamosan próbáltam csinálni velük. Ez nem biztos, h célravezető. Elsősorban M miatt, aki, azt hiszem igényli a teljes figyelmemet. Nem is biztos, hogy az 'igényli' a jó szó. Csak mindkettőnk jobban járna. Kiborult azon, h kiment a vonalból, meg aztán felmerültek még megoldandó helyzetek, pl. másmilyen hajat akart az indián öltöztető figurához, meg effélék. Én pedig nem kezeltem jól, mert közben S-re is figyelnem kellett, segíteni ragasztani neki, stb. Ideges lettem. Hát mit mondjak, nem végződött vidám megelégedettséggel a projekt, egyikünk részéről sem.

De ahelyett, h most magam alá zuhannék, h hogyan akarok én idegbajos szaranyaként otthonoktatni... gondolkozom. És tanulok az esetből, hope so.

Beszélgettünk kicsit később M-mel. Mondtam neki, h ez az együtt tanulás közös ügyünk, jó volna kitalálni, hogyan tehetnénk élvezetessé. Megkérdeztem, tetszett-e neki ez a füzetkészítés. Azt válaszolta igen, nagyon. Megkérdeztem, mit gondol, hogyan lehetett volna elkerülni, h így végződjön. Azt válaszolta, h jó lett volna, ha együtt csináljuk. És hogyha megvigasztalom.

Kérdés magamhoz: Miért nem csináltuk együtt? Mert hárman csináltuk, igyekeztem kettészakadni. Ez persze idővel változhat, de most, azt hiszem különszedem őket a tanulós szitukban.
Kérdés magamhoz: Miért nem vigasztaltam? Mert feszült lettem. Miért lettem feszült? Mert nem úgy alakultak a dolgok, ahogy elképzeltem.

Izgalmas az út, ami előttünk áll. Az már tuti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése