2014. október 7., kedd

S, a hangya

A dolog ott kezdődik, h van egy hangyaruhánk. Évekkel ezelőtt készítettem, M első farsangi szereplésére. Azóta S már kétszer is farsangolt benne, és annyira töretlen a jelmez sikere nála, h itthon rendszeresen abban van. Reggel felkel, és felöltözés gyanánt felveszi a hangyaruhát.

ITT  pl. találtam ezt az ANTbook-ot, és szemezgettem belőle - van, amit átalakítottam, vagy csak magyarra fordítottam. Meg még innen-onnan találtam ezt-azt, sajnos már nem mindegyiknek tudom a forrását.
Szóval a következő projekt a Hangya-füzet.

S-nek való oldalak:











M-nek való oldalak:






És még a közösek:






AWikipédián jó kis anyag van a hangyákról, abból indultunk ki. Meg elővettük az Ízeltlábúakat:



Aztán persze mentünk a kertbe a nagyítóval...
Majd megmutatom a füzeteket, ha elkészülünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése