B

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie First Birthday tickers

2015. február 9., hétfő

"a dolgok esti lélekvándorlása"

KonMari azért elvetemült módon viszonyul a tárgyakhoz.

Amikor a tárgyak lélekvándorlását ecseteli, konkrétan hogy egy-egy kidobott, de Téged szolgálni vágyó cucc hogyan térhet vissza hozzád egy másik dologban, vagy gondolatban, vagy kapcsolatban, na ez nálam kiverte a biztosítékot.
De aztán. Tovább olvasva, rá kellett döbbennem, h ha önmagamhoz elég őszinte vagyok, mégis csak be kell látnom, h értem, mire gondol. Gyerekként ki ne személyesítené meg a tárgyakat, ugye. És nem csak a játékokra gondolok. Bármit élettel, érzésekkel ruház fel a gyerek. Mivel végtelenül tisztelem és fontosnak tartom a gyerekkort, máris megenyhültem.
Aztán bevillant a kardigánom. A szomszéd lány átjött válogatni a kiszelektált ruháimat, hogy elvigye, amelyiket szeretné. Amikor belebújt a kardigánomba, amit nagyon sokat hordtam, sok kedves emlék kapcsolódik hozzá (még a B-vel teli pocakom, aztán maga B is be volt takargatva vele a hűvös télben), hát ja, belesajdult a szívem. De a következő pillanatban tudtam, h a kardigánnak új élete lesz. Most kezdődik. És ez megnyugtatott.
Úgy éreztem, a tárgy, az a cucc örül...
És ez a képtelen gondolat segített örömmel útjára engedni.

Na de azért a tárgylélekvándorlás meredek!

Bár már Tóth Árpád is szépségesen így mesélte, zárjuk hát a témát verssel...

"Előttünk már hamvassá vált az út
És árnyak teste zuhant át a parkon,
De még finom, halk sugárkoszorút
Font hajad sötét lombjába az alkony:
Halvány, szelíd és komoly ragyogást,
Mely már alig volt fények földi mása,
S félig illattá s csenddé szűrte át
A dolgok esti lélekvándorlása."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése