2015. március 31., kedd

könyvek

Múlt héten sétáltunk egyet a Városliget és Hősök tere környékén, például megnéztük az '56-os emlékművet is.



Az Időkerék is ott áll, ugyan a homok nem pereg, és az üvege is meg van repedezve. Szomorú látvány így.


 Aztén bementünk a kiállításra, amiről már áradoztam ITT.



Aztán odabent a Műcsarnokban, a kiállítás után betévedtünk a múzeumi könyvesboltba, ahol a sok "csemege" között mindannyian találtunk kedvünkre valót.


Az egyik könyv, amit beszereztünk M választására, a MINDENKI TUD RAJZOLNI sorozat része, a Mindenki másmilyen. Egy-egy elindulás, ötlet, sok szabad hellyel. Csudajó. Megmutatok néhány oldalt:













Szerintem rettentő inspiráló.
A könyv eleje:


S kalózos könyvet választott, nyitogatósat, a Mit? Miért? Hogyan? sorozatból EZT.

Én a Két egér kalandjai sorozat Színek c. könyvét néztem ki, nem ismertem eddig, de tetszik, ahogy a művészetet közel hozza a gyerekekhez. Mesél a színek hatásáról az érzelmeinkre, és sok-sok művészeti, festészeti példát hoz. 



Jó szívvel ajánlom ezeket a kiadványokat, hasznos, értékes könyvek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése