2015. március 24., kedd

sportnap

A hétvégénk sűrű volt, sportnapoztunk is. A kosaras egyesület éves rendezvénye volt ez, ahol gyerek és szülő együtt játszhatott. A bemelegítő zumbán még én is ráztam magam B lelkes közreműködésével, de aztán már csak a lelátóról ordítva szurkoló bébiszitter lehettem. Bár B is tudta, hogy üldögélni nem illik egy sportnapon, hát megállás nélkül, kitartóan vadászta a lufikat, a leglehetetlenebb helyekről is - míg csak végleg el nem fáradt, akkor aludt egy nagyot a hordozókendőben.


Sorverseny, rendre páros feladatokkal, ami szerintem nagyon jó. M lobog sárgában...


 ...és Apa meg S a hullahopp karikában.


Voltak kosármeccsek is, a legkisebbektől kezdve minden résztvevő gyerek pályára állt - felnőttek ellen. Itt S, a komoly sportember integet épp ki, miközben fut, amerre a többiek...



De védett rendesen, ha kellett, nem érheti szó a ház elejét. És egész meccs alatt vigyorgott.
M is teljes erőbedobással játszott a felnőtt meccsen, még kosarat is dobott.


Hálás vagyok az edzőnk hozzáállásáért, tényleg közösségformáló, és igazi élmény így a sport!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése