2015. március 10., kedd

Vuk


Képtalálat a következőre: „vuk könyv”
Bambit és a Bambi gyermekeit már kétszer olvastuk esti mese gyanánt, szépen részenként, nagyon szerették. Most M megkapta tőlem a Vuk-ot csak_úgy_ajándékba, hamar végig is olvasta.
Nem tudom, hányadik osztályban lehet kötelező olvasmány, van, aki másodikban, van aki harmadikban, negyedikben ajánlja.

Nem igazán szeretem az olvasónaplókat, van egy olyan érzésem, hogy a sok elemezgetés a végén elveszi az élményt, amit a könyv adott...
De gondoltam, tegyünk próbát, meg mégis legyen valami _ vizsgán felmutatható_ nyoma ennek a sok olvasásnak, amit művel - hát olvasónaplózzuk meg a Vukot. Keresgéltem a neten, találtam ITT pl. egy jó kis vetélkedőt a témában. Végül INNEN szedtem le az olvasónaplót, amit elkészítünk.
(Jót bajlódtam a kinyomtatásával, egy kétoldalas nyomtató lényegesen megkönnyítette volna a dolgom. Így kivagdostam kicsi lapokat, összeraktam a könyv prototípusát, megszámozgattam, és szétszedve láttam, melyik oldalak kerülnek egymás mellé, és a lap két oldalára.) 



Haladunk vele, majd megmutitom, ha kész.

UPDATE: Nem, az olvasónaplózás nem jó ötlet. Ez az olvasónapló sem. Elvetve. (Egy darabig kitöltögettük, aztán beláttam, h többet árt, mint használ.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése