2015. május 28., csütörtök

Muzzy love

Úgy gondoltam, az angolt biztos nem én fogom tanítani. Elég a többi mindenféle, az angollal foglalkozzon más. M járt is néhány hónapig egy tanárnőhöz, tanulgatott, de valahogy nem volt összhangban a hölggyel, egyre kevésbé ment szívesen, így végül abbahagytuk.

Aztán - terveimet kersztülhúzván - J ajánlására felfedeztem Muzzy-t! Illetve újrafelfedeztem, merthogy gyerekkoromban már találkoztunk.

Lesson 1.:


Innen letölthető a munkafüzet, de mivel színes nyomtatónk nincs, és az az én nagy bajom, szerencsém, a helyzet, hogy furcsa mód kedvemet lelem abban, h munkafüzetet kreáljak, így ez lett az első részhez M füzetkéje:














Azért ha valakinél hever használatlanul egy Muzzy tankönyv, vagy munkafüzet, örömmel átvennénk! Ha ki van töltve, az se baj. Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése