2015. november 4., szerda

én, te, ő


Ez a régi köny lett a "tankönyvünk". Mese a Szófajok szigetvilágából. IV. Kikmik herceg birodalma, ahova hőseink keverednek egy hajótörés során. A Szerkentyű sziget az első, ahova megérkeznek, itt Fúrfarag mester él a robotokkal.
Én nem ismertem, ajánlásra vettem, és most erre építem a tanulásunkat! Ahogy a könyv is, mi is az igével kezdtük, ez az első sziget. Néha előbb megtanuljuk a dolgokat, aztán gyakoroljuk azokat a mesében, máskor megfordítjuk, és Pittel, Pattal fedezzük fel a magyar nyelvtan szépségeit!

Már jártunk a Parancsok Házában (felszólító módú igék - a varázsos j), és indulunk tovább az Idők Házába.
Sok gyakorlásra lehetőséget adó képsorozat, teszt, feladvány segíti a gyakorlást, és a történetbe ágyazott tanulást mindenki élvezi, még S is jön igeragozni.





M csak azt sérelmezi, h nem olvashatja egyedül, meg kell várnia vele engem is, h le ne maradjak a kalandokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése