2016. március 16., szerda

vasalós

Kaptunk ajándékba vasalós gyöngyöt, hálás vagyok érte, két napon keresztül semmi mást nem csináltak, de tényleg. Még az evést is hanyagolták (volna).


M poháralátéteket, szivecskéket gyártott tök jó mintákkal, aztán focistákat. S pedig szabadon ezt-azt. Egy cicát is B-nek, amit ő boldogan hurcolt magával mindenhova, Apának büszkén mutotgatta, amikor hazaért: Ci-ca, ci-ca! Csak sajnos hamar letört a feje...
A vasalás tapasztalata: érdemes mindkét oldalát levasalni. Akkor nem hajlik fel. Poháralátétnél különösen hasznos, ha tényleg lapos. És csökken az eltörés esélye is. Amúgy meg a 9 és fél éves is tud vasalni, okosan, ügyesen. (Eddig nem volt ilyen jellegű tapasztalata, merthogy én nem vasalok.)




A legtöbb alkotásnak a hátuljára mágnest ragasztott, és mennek a már hűtőmágneskonmarin átesett, tehát majdnemüres hűtőszekrényre. Dekoratíven megtartják a havi és heti naptárunkat, amit oda szoktam kitenni, h mindenki lássa, mire számítson az elkövetkező időszakban.

B is részt vett, ahogy általában mindenben. Talált egy mini lego kardot, és arra fűzte fel a mini gyöngyöket. Én sem tudtam volna jobbat kitalálni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése