2017. január 25., szerda

olvasónapló másképp

M részt vesz egy olvasóversenyen. Levelezős, több fordulós, és mivel én _direkt_ nem olvastam a szóban forgó könyvet, így teljesen az ő munkája az egész. Már két feladatlapot visszapostáztak nekünk kijavítva, és M teljesen felvillanyozódott az eredményektől. Olyan jó látni, ahogy komolyan tudja venni ezt a feladatát. Persze előfordult kiborulás, hiszti, de milyen jó, hogy én nem tudok segíteni, még ha akarnék se... Így előbb-utóbb kimászott a gödörből, és ment tovább.

A verseny zárásaként egy olvasónaplót kellett elkészíteni - lapbook formájában! Mivel épp a leadási határidőben vizsgáztunk, így kissé késve, de kérelmet írva, megmagyarázva, reménykedve küldtük el ma a kész művet. Megmutatom, mert nagyon büszke vagyok rá:



A fejezetekről képekben számolt be, és rövid tartalmi leírással.



Itt már a borító készül, belógó lófenekekkel...



És elkészült a nagy mű!











Személyiségkártyákat talált ki a szereplőknek, a régi autós kártyák mintájára.




Megvannak a közös tulajdonságok, és az azokhoz kapcsolódó "teljesítménypontok".




A fejezetek leírása mellé mindenhova került egy-egy rajz, amit csak az érthet, aki olvasta a könyvet...






Végül pedig M személyes véleménye a meséről.




Lesz egy szóbeli forduló is, izgulunk, hogy M bekerüljön. És persze a nyeremények is vonzóak... De a lapbook készítéséért már megérte - és ezt nem én mondtam...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése