2021. február 9., kedd

garázsvásár

Nekiláttam kipakolni a tárolót, nagyon sok cucc várakozott ott, amit már nem használunk. Többek között az otthontanulós időszakunk könyvei, segédeszközei, oktatójátékok, különböző feladatlapok, lapbook-ok... Különös érzés volt ezeknek búcsút mondani. Mennyi munkám volt ezekben! Milyen lelkesen készültem a közös tanulásokra. Szerettem azokat az éveket, de úgy érzem, nem lennék képes újrakezdeni. Egy korszak lezárult.

KonMari óta nem halmozódnak úgy fel a tárgyak, de azért így is volt minek búcsút mondani. Rendszerint egy helyre gyűjtöm azokat a cuccokat, amik így vagy úgy bekúsztak a házba, de tudom, hogy nincs rá szükségünk. Úgyhogy összegyűlt egy tekintélyes adag. Meg is szerveztem életem első garázsvásárát! 


A vásár marketingje jól felépített módon zajlott, bár nem előre tervezetten, csak intuitíve. Létrehoztam egy eseményt facebook-on, meghirdettem különböző környékbéli csoportokban, gombékszereket ígértem ajándékba a látogatóknak. És, nem csak vásárt, hanem találkozást, teázást, sütizést is reméltem, kínáltam. Két napos garázsvásárunkat felnőtt-gyerek létszámot összevéve 43 ember látogatta meg, és a cuccok 80%-a elkelt! Nem volt fix ára semminek, becsületkasszás megoldást választottam. 


Amiért mégis a leginkább megérte: feltöltő beszélgetések, örömteli találkozások, estébe nyúló teázgatások kerekedtek. Nagyon hiányzott már ez. Eljöttek kedves barátok, de ismeretlenek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése