2013. április 1., hétfő

Húsvét

Húsvét, akkor tojás. Találtam egy mindannyiunk számára élvezhető tojásgyártási ötletet, képeslap formájában. Félbehajtott papír, tojás alakú nyílással. A minta szabadon alkotható, papírcsíkokból.



S megkérdezte, h tényleg úgy csinálhatja-e, ahogy csak akarja... Miután ebben megerősítettem, egy hálás köszönöm után nekilátott, és három képeslapot is alkotott nagy buzgalommal.




"Színezhetem is?"

Eleinte sorban csíkozták, ahogyan én kezdtem. Azután M készített egy álló vonalakból álló mintát, S pedig elkezdte keresztben, csillag alakban rakosgatni a papírcsíkokat. M is készített egy kereszt alakot.



M: "Anya, ezt én úgy élvezem, egész beleolvadok a csinálásába!"

Vasárnap délután kocsiba ültünk, és elautókáztunk a Mesélő Bibliával a hónunk alatt egy közeli Kálvária emlékhelyhez.









 Ott felolvastam a húsvéti történetet, három fejezetet a Mesélő Bibliából: A búcsúvacsora, Egy rettenetes nap, Egy boldog nap


A tojásfestés sem maradhatott ki, főleg, mert bejelentkeztek ovistársak locsolkodni, szóval nagy lett az izgalom. Nekiláttunk. Hagyma héjával színeztük, levelekkel próbáltuk mintázni, több-kevesebb sikerrel...









Áldott Feltámadás Ünnepet kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése