2014. december 28., vasárnap

MA kezdődik...

... életed hátrelévő részének első napja!

Szoktatok számot vetni így év végén?
Mik történtek, miért vagyok hálás, mi volt nagyon nehéz?
Milyen új dolgokra jutottam el?
Miben fejlődtem?
Miben fejlődtem vissza?
Mit bánok?
Mire vagyok büszke?

És elhatározásokat hozni?
Mit szeretnék elérni a következő évben?
Mit szeretnék megtenni, amit mondjuk még sohasem?
Milyen régóta halogatott dologba vágok bele végre?
Milyen álmot fogok megvalósítani?
Milyen kihívást ugrok meg?

Segítségül lehet ITT ez az évrendező füzetke.

Mert tudom, h lehetne ugyanolyan nap az újév napja is, mint a többi... De miért is ne álljunk meg, és gondoljuk végig egy kicsit az életünket? Az sosem árt.


Kalandokat hozó, 
élménygazdag, 
szeretetteli, 
izgalmas 
Új Évet 
kívánunk
Mindannyiótoknak, 
Kedveseim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése