B

Lilypie Premature Baby tickers

Lilypie First Birthday tickers

2015. március 27., péntek

klubboztam

Ma egy hordozós klubba lettem meghívva, hogy az otthontanulásról meséljek. Kicsit összeszedetlennek éreztem magam, például asszem be sem mutatkoztam normálisan az elején...
De a beszélgetést élveztem, remélem a többieknek is hasznukra volt.

Találtam egy jó kis amerikai ábrát, ami bemutatja az otthonoktatók lehetséges indítékait, lefordítottam, és ezzel indítottam a témát:


Nehézségekről, és a miért_érdemes_ mégis-ről beszéltem, egy régebbi cikket (ITT) és persze a saját életünket véve alapul, meg a "rettegett" szocializációról (ITT).

Sok kérdés felmerült, jó volt ezek kapcsán nekem is újra végiggondolni dolgokat, és megerősödni abban, mennyire nagy dolog, h ezt az utat választhattuk!
Kívánom, h minden döntéshelyzet előtt gyötrődő kedves Anyuka :) találja meg a családja számára leginkább működő életformát! Merjünk gondolkozni, szabadságban élni, és döntéseket hozni a saját életünkről! Uff, én beszéltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése