2015. március 27., péntek

klubboztam

Ma egy hordozós klubba lettem meghívva, hogy az otthontanulásról meséljek. Kicsit összeszedetlennek éreztem magam, például asszem be sem mutatkoztam normálisan az elején...
De a beszélgetést élveztem, remélem a többieknek is hasznukra volt.

Találtam egy jó kis amerikai ábrát, ami bemutatja az otthonoktatók lehetséges indítékait, lefordítottam, és ezzel indítottam a témát:


Nehézségekről, és a miért_érdemes_ mégis-ről beszéltem, egy régebbi cikket (ITT) és persze a saját életünket véve alapul, meg a "rettegett" szocializációról (ITT).

Sok kérdés felmerült, jó volt ezek kapcsán nekem is újra végiggondolni dolgokat, és megerősödni abban, mennyire nagy dolog, h ezt az utat választhattuk!
Kívánom, h minden döntéshelyzet előtt gyötrődő kedves Anyuka :) találja meg a családja számára leginkább működő életformát! Merjünk gondolkozni, szabadságban élni, és döntéseket hozni a saját életünkről! Uff, én beszéltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése