2015. szeptember 18., péntek

summer time

Mi a tipikus első rajz órai feladat a suliban? Rajzold le a legkedvesebb nyári élményedet! Uncsi.


De ahogy ITT ajánlja egy pedagógus, máris izgalmasabb.

Ablaktáblaszerűen behajtjuk az A4-es lap két szélét, majd az oldalsó részeket vízszintes vonallal elfelezzük. Így felosztottuk a rajzlapot egy nagyobb téglalapra középen, és négy kisebbre két oldalt.

Berakjuk Vivalditól a Négy évszak Nyár c. szakaszt. Ez persze opcionális. Mi szeretjük.


Ceruzát adunk a legkisebbünk kezébe is, mert persze ő sem maradhat ki a buliból. Mellesleg, úgy tűnik balkezesnek készül.


Arra kérjük nyári élményrajzolónkat, hunyja le a szemét, és idézzen fel egy ízt, amit a nyáron érzett, és nagyon finom volt! Ez kerül a bal felső helyre. Egyenlőre háttér nélkül.
M: A színes jégkrém, robbanós cukorkával a tetején!

Ha ez megvan, hunyd le újra a szemed, és emlékezz vissza egy nyári illatra, ami jól esett!
M: Amikor Kisújszálláson voltunk, és reggel lázas voltam, feküdtem, és bekúszott a rántotta illata a szobába, amit BM csinált. Az olyan jó volt.


Jobb felső sarok: Hunyd le a szemed, és gondolj vissza valamire, amit megérintettél a nyáron, és kellemes volt a tapintása!
M: Balatonon, amikor kijöttem a vízből, és fáztam, olyan jó meleg volt a lábamnak a homok!

Hunyd le a szemed, emlékezz vissza egy olyan formára, ami különösen tetszett a nyáron!
M: Agárdon, a tó vizét néztem egyszer a partról, reggel, olyan szépen hullámzott.

Nézd végig ezt a négy emléket, és középre rajzold le azt, amelyikre a legszívesebben gondolsz vissza!
M: Balaton, a meleg homok

Íme, M szerint a nyár:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése