2015. február 16., hétfő

még egy kis mari

Végigolvastam KonMarit.
(Máris hiányzik... :))

Még egy kis motiváció: tapasztalata szerint a rendrakás során az ember szó szerint kivirul.
Könyvek és iratok selejtezése megtisztítja az elmét, a ruhák selejtezése után karcsúbbá válik az alak (hm?), a pipererendrakás kisimultabb bőrt, egészségesebb arcszínt hoz. Minden tudományos alapot nélkülözve - csak ezt vette észre. Hogy a test reagál a rendberakott területre. Mintegy fellélegzik.
Hát, az biztos, hogy: én eddigi harminc_iksz évem során soha nem használtam krémet. Se arckrém, se testápoló, se naptej, semmi ilyesmi. Nem valamiféle állatvédő vagy feminista meggyőződésből, csak asszem egyszerűen nem fejlődött ebbe az irányba a nőiességem. És a nagy fürdőszoba-átsöprés óta - elkezdtem kényeztetni magam. Használom a krémeket. Mert azért voltak ám a fiókban, és nem mintha eddig nem tudtam volna róla, hogy vannak. Csak most használom őket. És élvezetet nyújt törődni a bőrömmel. Nem tudom, mi változott meg. Csak elkezdtem, mert akartam. És jó.
Mari azt mondja, a rendrakás azért van wellness hatással, mert rajta keresztül az emberek megismerkednek az elégedettség érzésével. És ez megszépít. Lehet benne valami. (Bár biztos az sem árt, ha naponta letekerem a puha, illatos krémek kupakját...)

A becsben (meg)tartott holmijaink tovább is fogják bírni szerinte. Mert érzik ám ők a lávot. Hát, nem vitatkozom. Úgy legyen.

Befejezésül azt hangsúlyozza, legyél hamar túl a rendrakáson. Egy lendülettel, gyorsan, alaposan. Utána meg csak mindig döntened kell, mit tartasz meg, és mit nem az újonnan érkezők közül - és törődni azokkal, amiket megtartottál, mert szeretsz.
És hogy miért légy túl rajta gyorsan? Mert nem ez az életed célja! A rendrakással csak az olyanok töltik az életüket, mint ő, akinek ez a szenvedélye, és aki máshoz nem igazán ért. De rakj rendet egyszer és mindenkorra, aztán fordítsd az idődet és energiádat arra, amiben te a leginkább örömödet leled, ami a te küldetésed az életben! Az otthonod rendbetétele segít, hogy megtaláld, ami megérinti a lelked. "Az életed valójában az otthonod rendbetétele után kezdődik!"

Jessz, kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése