2015. április 21., kedd

kihozni a maximumot - de az mennyi?

Két beszélgetésem is volt az utóbbi időben, mindkettőben ugyanarra hívták fel a figyelmemet. (Köszönöm, T, és RM.) Tény, hogy léteznek szerepek. Tény, hogy több szerepben is helyt kell állnom. Vagyok
feleség (szerető, barát, társ),
háziasszony (szakácsnő, takarítónő),
anya (különböző életkorban különböző igények kielégítése a feladatom: pelenkázó, etető, öltöztető, gondoskodó, játszótárs, magyarázó, meghallgató, érzelmi kályha),
és vagyok tanító (értelmi infóadó, szociális és érzelmi példa).
Néha pedig még a művész, aki dolgozik.

Mindez egyszerre megy, párhuzamosan futó projektek. Tehát logikusan következik, hogy nem lehet mindenhol 100% a teljesítményem. Én vagyok mind a négy szerep, én vagyok a 100% egymagam. A teljes kapacitásomból mindre egy-egy rész jut.
Jó, ha végig tudom gondolni, hogy most melyik terület mennyit visz el az energiáimból. És ha kell, átszervezni dolgokat, a prioritás szerint. De nem lesz 100% egyik sem, mert nem lehet. Összesen lesz az Élet 100%.


"Onnan fogod tudni, hogy jól vagy, ha nem találsz senkit, akinek a helyében lennél, és bármibe kerül, vagy akármi fáj, tudod, hogy élni lehet is, nem csak muszáj..." 
(Lovasi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése